[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_tabs design=”clean” layout=”horizontal” justified=”no” backgroundcolor=”#0b6f39″ inactivecolor=”” bordercolor=”” icon=”fa-info fas” icon_position=”left” icon_size=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””][fusion_tab title=”Specificații” icon=”fa-file-alt fas”]

Download “Prospect AMEF”

prospect.pdf – Downloaded 905 times – 258 Ko

[/fusion_tab][fusion_tab title=”Avize” icon=”fa-file-alt far”]

Download “Aviz Tehnic ICI 84/18.12.2018”

aviz_tehnic-84-18.12.2018-ICI.pdf – Downloaded 681 times – 903 Ko

Download “Autorizatie Distributie 78/11.01.2019”

autorizatie-distributie.pdf – Downloaded 661 times – 1 Mo

[/fusion_tab][fusion_tab title=”FAQ” icon=”fa-question fas”]

[fusion_faq filters=”yes-without-all” featured_image=”no” cats_slug=”” exclude_cats=”” orderby=”menu_order” order=”ASC” type=”” boxed_mode=”” border_size=”1″ border_color=”” background_color=”” hover_color=”” divider_line=”” title_font_size=”” icon_size=”” icon_color=”” icon_boxed_mode=”” icon_box_color=”” icon_alignment=”” toggle_hover_accent_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””][/fusion_faq]

[/fusion_tab][fusion_tab title=”Povestea” icon=”fa-history fas”]

Transportul public de persoane este reglementat de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999  privind obligația agenților economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale si de Ordonanţa Guvernului nr. 27/2011 privind transporturile rutiere, cu modificările și completările ulterioare.

În ceea ce privește utilizarea aparatelor de marcat, Ordonanţa Guvernului nr. 27/2011 este o lege specială în raport cu Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999.

Pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, in sectiunea Transparenta decizionala, a fost publicat un Proiect Lege pentru abrogarea alin.(1), (2) si (4) ale art.40 din Ordonanta Guvernului nr.27/2011 privind transporturile rutiere, precum si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale.

Dupa cum se arata in Expunerea de motive, prin masurile propuse se urmareste o reglementare unitara a obligatiei de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale in activitatea de transport rutier de persoane, respectiv a exceptiilor de la aceasta obligatie.

În acest moment, potrivit Ordonanței Guvernului nr.27/2011, cu modificările și completările ulterioare, cât şi conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 28/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sunt exceptaţi de la obligaţia de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale operatorii economici care prestează servicii de transport public de călători în interiorul unei localităţi pe bază de bilete şi abonamente tipărite conform legii, precum şi cu metroul, în timp ce operatorii economici care efectuează transport rutier național contra cost de persoane prin servicii regulate, au obligația de a utiliza aparate de marcat, dotarea fiind condiționată de aprobarea normelor metodologice prevăzute de Ordonanța Guvernului nr.27/2011.

Firma Ro Software House din Craiova are o experiență de 17 ani în domeniul soluțiilor software și hardware pentru transportatorii de marfă și de persoane, soluții dezvoltate de către programatorii și specialiștii proprii.

Pentru transportul public de persoane Ro Software House a avizat încă din 2003 un aparat de marcat fiscal dedicat acestui segment. Particularitatea sa a fost modul de emitere al biletelor, bazat pe selecția a 3 elemente: ruta, localitatea de plecare și cea de sosire.

Succesul acestui aparat a fost asigurat de faptul că nu a mai existat un produs similar pe piață, de fiabilitatea sa, de ușurința în exploatare și de ajutorul oferit dispecerilor de transport prin posibilitatea descărcarii biletelor emise pe calculator.

Estimăm că aproximativ 65% din transportatori au folosit acest tip de casă fiscală.

Aparatul a fost adaptat cerințelor  moderne la un sistem de ticketing, făcând parte din soluție alături de o tabletă Android, un device NFC și un ruter WIFI.

Acest ticketing a fost implementat cu succes, reușind să gestioneze toate particularitățile operatorilor de transport – abonamente, legitimații, bilete, raportări Consiliul Județean, transpuneri în contabilitate etc.

Cei 17 ani de experiență precum și interacțiunea cu șoferii și dispecerii de transport ne-au condus foarte ușor mai departe: noul AMEF A19+.

[fusion_table]

Partener Consultant Finantare Datacenter Comunicatii

[/fusion_table]

[/fusion_tab][/fusion_tabs][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

AMEF

Cloud

Cursa

Emitere bon fiscal

Optiunea de a permite anularea unui bon inainte de emitere este programabila.
Daca este permisa anularea, inainte de emitere, dupa apasarea tastei SUBTOTAL se apasa VD
Dupa emitere, bonul nu mai poate fi anulat.

Nu!
Folosirea orarului de plecare si valabilitate a traseelor implica o atenție sporita din partea dispecerilor de transport in a edita corect acest grafic de circulație și in  al actualiza/încarca in casa de marcat la fiecare 30 de zile.
Odata folosit, vor fi afișate doar traseele valabile in ziua curenta și ulterior orei curente.

Da!
Nu exista nici o restricție, se pot emite alternativ bonuri din ambele moduri.
Comutarea se face din meniu Mod Vanzare pentru vanzarea produselor bazate pe cod PLU sau Mod Tichet pentru vanzarea tichetelor de calatorie prin alegerea rutei, localitatii plecare si sosire.

MF


Da!
⦁ Aparatul se conecteaza USB la un PC/Laptop si se executa un utilitar gratuit care extrage pe o luna dorita fișierele necesare generării declarației.
⦁ Din meniul casei de marcat se exporta datele pe un card microSD care va ajunge la dep. Contabilitate
Atunci cand ANAF va deveni online casele pot trimite prin GSM aceste informatii in mod direct!
escription

Operatori

Răspunsul este unul singur: sunt aceiași. Cei 20 de operatori ai casei de marcat sunt aceiași si in modul transport (sa le spunem șoferi!) si in modul vanzare. La incarcarea bazei de date, fie din cloud, fie din microsd operatorii vechi se vor înlocui cu cei noi. Mai mult, din meniul PROGRAM se pot edita codurile de acces  – PIN care permit selecția lor, numele lor etc.

Desigur, sunt frecvente cazurile atunci când din diverse motive (incl GDPR) șoferii nu doresc sa le apară numele pe bilet. In acest caz, de comun acord cu dispecerii de transport fie se folosesc coduri in loc de nume, fie se lasă default (Operator 1, 2). Vânzările vor fi filtrate in CLOUD in acest caz seria casei / număr înmatriculare etc.

Transmitere in Cloud

Transportul public de persoane este reglementat de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999  privind obligația agenților economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale si de Ordonanţa Guvernului nr. 27/2011 privind transporturile rutiere, cu modificările și completările ulterioare.
În ceea ce privește utilizarea aparatelor de marcat, Ordonanţa Guvernului nr. 27/2011 este o lege specială în raport cu Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999.
Pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, in sectiunea Transparenta decizionala, a fost publicat un Proiect Lege pentru abrogarea alin.(1), (2) si (4) ale art.40 din Ordonanta Guvernului nr.27/2011 privind transporturile rutiere, precum si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale.
Dupa cum se arata in Expunerea de motive, prin masurile propuse se urmareste o reglementare unitara a obligatiei de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale in activitatea de transport rutier de persoane, respectiv a exceptiilor de la aceasta obligatie.
În acest moment, potrivit Ordonanței Guvernului nr.27/2011, cu modificările și completările ulterioare, cât şi conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 28/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sunt exceptaţi de la obligaţia de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale operatorii economici care prestează servicii de transport public de călători în interiorul unei localităţi pe bază de bilete şi abonamente tipărite conform legii, precum şi cu metroul, în timp ce operatorii economici care efectuează transport rutier național contra cost de persoane prin servicii regulate, au obligația de a utiliza aparate de marcat, dotarea fiind condiționată de aprobarea normelor metodologice prevăzute de Ordonanța Guvernului nr.27/2011.
Firma Ro Software House din Craiova are o experiență de 17 ani în domeniul soluțiilor software și hardware pentru transportatorii de marfă și de persoane, soluții dezvoltate de către programatorii și specialiștii proprii.
Pentru transportul public de persoane Ro Software House a avizat încă din 2003 un aparat de marcat fiscal dedicat acestui segment. Particularitatea sa a fost modul de emitere al biletelor, bazat pe selecția a 3 elemente: ruta, localitatea de plecare și cea de sosire.
Succesul acestui aparat a fost asigurat de faptul că nu a mai existat un produs similar pe piață, de fiabilitatea sa, de ușurința în exploatare și de ajutorul oferit dispecerilor de transport prin posibilitatea descărcarii biletelor emise pe calculator.
Estimăm că aproximativ 65% din transportatori au folosit acest tip de casă fiscală.
Aparatul a fost adaptat cerințelor  moderne la un sistem de ticketing, făcând parte din soluție alături de o tabletă Android, un device NFC și un ruter WIFI.
Acest ticketing a fost implementat cu succes, reușind să gestioneze toate particularitățile operatorilor de transport – abonamente, legitimații, bilete, raportări Consiliul Județean, transpuneri în contabilitate etc.
Cei 17 ani de experiență precum și interacțiunea cu șoferii și dispecerii de transport ne-au condus foarte ușor mai departe: noul AMEF A19+.

Partener Consultant Finantare Datacenter Comunicatii