Soluții Fiscale

AMEF
Pot folosi WIFI pentru Cloud?

Nu, pentru comunicatia CLOUD se foloseste exclusiv cartela GSM.
WIFI si BT sunt pentru folosirea aparatului ca printer fiscal.

Cine mai are acces la datele mele?

Baza de date este unica pe fiecare client, se dau drepturi de acces diferite in cadrul ei (administrator, sofer, casier) etc.
Accesul la aceasta baza de date este permis doar:
⦁ caselor de marcat, pe baza unor credentiale de access memorate in momentul producției, unice pe fiecare aparat in parte;
⦁ utilizatorilor autorizați in cadrul programului
⦁ suportului tehnic RO SOFTWARE HOUSE, numai atunci când se solicita, pentru depanare probleme.

Nu.
CLOUD este oferit Software As a Service.
Utilizatorul are drept de proprietate pe conținutul bazei de date, dar aplicatia este proprietatea SoftwareHouse.
Datele se pot exporta in diverse formate si se pot stabili anumite perioade de retentie.

Da!
Se pot oferi la cerere doua funcții http de interogare a bazei de date:
⦁ ultimul eveniment pentru o casa de marcat (data/zet/nr bilet)
⦁ obtinere date pentru o casa de marcat (cu precizarea unui interval de timp)

Da.
Recomandam achiziția unui driver universal pentru case de marcat și imprimante fiscale. Compatibil cu majoritatea programelor de vânzare de pe piață (Saga, SmartBill, Facturis, NeoManager, Setrio, WinMentor, WinSoft, etc)

Ce reprezintă cursa?

Pe scurt: ora de plecare in traseu pe ruta selectata anterior.
Implica la programarea traseului setarea zilelor si orelor de plecare.
 
Daca din toate traseele cel putin unul are setat un calendar de curse atunci se vor afișa doar traseele disponibile in acea zi.
Altfel, se vor afișa toate.
Exemplu:
Am 10 trasee, 5 au calendar, sunt valabile doar sâmbăta duminica și 5 de luni până vineri.
De luni până vineri vor fi afișate la selecție doar 5 trasee/rute.

Nu!
Folosirea orarului de plecare si valabilitate a traseelor implica o atenție sporita din partea dispecerilor de transport in a edita corect acest grafic de circulație și in  al actualiza/încarca in casa de marcat la fiecare 30 de zile.
Odata folosit, vor fi afișate doar traseele valabile in ziua curenta și ulterior orei curente.

Cum emit un tichet călătorie?

Foarte simplu
⦁ aleg din meniul principal Mod Tichet
⦁ se introduce un cod PIN pentru identificare șofer/operator;
⦁ se alegere o ruta, optional o cursa
⦁ se alegere o localitate plecare și o localitate sosire
⦁ se emite biletul cu SUBTOTAL + TOTAL
se revine la punctul 3

Opțional după selecția localității de plecare si de sosire, înainte de emitere (SUBTOTAL + TOTAL)
⦁ se alege numărul de bilete ce se doreste a fi emise (individuale) 1..9 QTY
⦁ se alege discountul 1..9 DEP
⦁ CUI beneficiar: VD cod beneficiar TOTAL iar pentru platitori TVA, atribut RO, PLU cod beneficiar TOTAL
Dupa imprimarea bonului/bonurilor numărul de călătorii si discountul revin automat la valorile inițiale.

Optiunea de a permite anularea unui bon inainte de emitere este programabila.
Daca este permisa anularea, inainte de emitere, dupa apasarea tastei SUBTOTAL se apasa VD
Dupa emitere, bonul nu mai poate fi anulat.

Nu!
Folosirea orarului de plecare si valabilitate a traseelor implica o atenție sporita din partea dispecerilor de transport in a edita corect acest grafic de circulație și in  al actualiza/încarca in casa de marcat la fiecare 30 de zile.
Odata folosit, vor fi afișate doar traseele valabile in ziua curenta și ulterior orei curente.

Da!
Nu exista nici o restricție, se pot emite alternativ bonuri din ambele moduri.
Comutarea se face din meniu Mod Vanzare pentru vanzarea produselor bazate pe cod PLU sau Mod Tichet pentru vanzarea tichetelor de calatorie prin alegerea rutei, localitatii plecare si sosire.

Accordion Sample DA4200?

Da!
⦁ Aparatul se conecteaza USB la un PC/Laptop si se executa un utilitar gratuit care extrage pe o luna dorita fișierele necesare generării declarației.
⦁ Din meniul casei de marcat se exporta datele pe un card microSD care va ajunge la dep. Contabilitate
Atunci cand ANAF va deveni online casele pot trimite prin GSM aceste informatii in mod direct!
escription

Pot modifica/elimina nume sofer?
Răspunsul este unul singur: sunt aceiași. Cei 20 de operatori ai casei de marcat sunt aceiași si in modul transport (sa le spunem șoferi!) si in modul vanzare. La incarcarea bazei de date, fie din cloud, fie din microsd operatorii vechi se vor înlocui cu cei noi. Mai mult, din meniul PROGRAM se pot edita codurile de acces  – PIN care permit selecția lor, numele lor etc.
Desigur, sunt frecvente cazurile atunci când din diverse motive (incl GDPR) șoferii nu doresc sa le apară numele pe bilet. In acest caz, de comun acord cu dispecerii de transport fie se folosesc coduri in loc de nume, fie se lasă default (Operator 1, 2). Vânzările vor fi filtrate in CLOUD in acest caz seria casei / număr înmatriculare etc.
 
Cand si cum se transmit vanzarile in CLOUD?
In maxim 3 secunde de la emiterea biletului casa de marcat va trimite automat acest informații in CLOUD!

Biletele emise in ambele moduri sunt salvate într-o coada de expediere și se încearcă la fiecare 3 secunde trimiterea lor.
Fiecare bilet emis este confirmat de CLOUD și numai in acel moment casa de marcat îl va șterge din coada de expediere.
Indiferent de câte Rapoarte Z se dau ulterior emiterii biletului, acesta va rămâne salvat in coada de expediere până la confirmarea recepționării de către CLOUD.

Transportul public de persoane este reglementat de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999  privind obligația agenților economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale si de Ordonanţa Guvernului nr. 27/2011 privind transporturile rutiere, cu modificările și completările ulterioare.
În ceea ce privește utilizarea aparatelor de marcat, Ordonanţa Guvernului nr. 27/2011 este o lege specială în raport cu Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999.
Pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, in sectiunea Transparenta decizionala, a fost publicat un Proiect Lege pentru abrogarea alin.(1), (2) si (4) ale art.40 din Ordonanta Guvernului nr.27/2011 privind transporturile rutiere, precum si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale.
Dupa cum se arata in Expunerea de motive, prin masurile propuse se urmareste o reglementare unitara a obligatiei de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale in activitatea de transport rutier de persoane, respectiv a exceptiilor de la aceasta obligatie.
În acest moment, potrivit Ordonanței Guvernului nr.27/2011, cu modificările și completările ulterioare, cât şi conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 28/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sunt exceptaţi de la obligaţia de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale operatorii economici care prestează servicii de transport public de călători în interiorul unei localităţi pe bază de bilete şi abonamente tipărite conform legii, precum şi cu metroul, în timp ce operatorii economici care efectuează transport rutier național contra cost de persoane prin servicii regulate, au obligația de a utiliza aparate de marcat, dotarea fiind condiționată de aprobarea normelor metodologice prevăzute de Ordonanța Guvernului nr.27/2011.
Firma Ro Software House din Craiova are o experiență de 17 ani în domeniul soluțiilor software și hardware pentru transportatorii de marfă și de persoane, soluții dezvoltate de către programatorii și specialiștii proprii.
Pentru transportul public de persoane Ro Software House a avizat încă din 2003 un aparat de marcat fiscal dedicat acestui segment. Particularitatea sa a fost modul de emitere al biletelor, bazat pe selecția a 3 elemente: ruta, localitatea de plecare și cea de sosire.
Succesul acestui aparat a fost asigurat de faptul că nu a mai existat un produs similar pe piață, de fiabilitatea sa, de ușurința în exploatare și de ajutorul oferit dispecerilor de transport prin posibilitatea descărcarii biletelor emise pe calculator.
Estimăm că aproximativ 65% din transportatori au folosit acest tip de casă fiscală.
Aparatul a fost adaptat cerințelor  moderne la un sistem de ticketing, făcând parte din soluție alături de o tabletă Android, un device NFC și un ruter WIFI.
Acest ticketing a fost implementat cu succes, reușind să gestioneze toate particularitățile operatorilor de transport – abonamente, legitimații, bilete, raportări Consiliul Județean, transpuneri în contabilitate etc.
Cei 17 ani de experiență precum și interacțiunea cu șoferii și dispecerii de transport ne-au condus foarte ușor mai departe: noul AMEF A19+.

Partener Consultant Finantare Datacenter Comunicatii
FOR IT GRENKE Telekom
Cart (0 items)
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare